Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Stołówka szkolna


Opłata za obiady w listopadzie 2024 roku wynosi 114,00 zł ( 19 dni x 6,00 zł).
 
 
Karta zapisu ucznia na obiady  znajduje się poniżej.
 
 
Szanowni Państwo, poniżej podajemy numer rachunku, na który należy dokonywać płatności za obiady: 
 

Szkoła Podstawowa nr 15 w Sosnowcu,
ul. Wojska Polskiego 84
PKO Bank Polski SA
Nr konta: 56 1020 2313 0000 3702 0579 6133

 

W tytule przelewu należy podać:  imię i nazwisko dziecka, klasa, obiady za miesiąc..........,  kwota ……………

                              

                                                         

                      Wpłat należy dokonywać z góry do 10-go dnia każdego miesiąca.

Wysokość wpłaty w danym miesiącu będzie podana na stronie internetowej szkoły. Ewentualne odliczenia będą przekazywane przez intendenta jako wiadomość przez dziennik elektroniczny.

 

Wpłaty za wyżywienie w szkole można dokonywać wyłącznie bezgotówkowo, tj. przelewem na konto obiadowe Szkoły Podstawowej nr 15 w Sosnowcu do dnia 10-go danego miesiąca. Za dzień wpłaty uznawana jest data wpływu środków na konto, więc zalecamy płatność z kilkudniowym wyprzedzeniem.

Zgodnie z zarządzeniem nr 934 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 19 października 2011 roku „rodzic/opiekun ucznia szkoły ma obowiązek zgłosić nieobecność w celu odliczenia opłaty za posiłki w następnym miesiącu. Zgłoszenie powinno nastąpić najpóźniej jeden dzień przed  nieobecnością z wyjątkiem poniedziałku, gdzie nieobecność zgłasza się do godziny 8.00.”

O nieobecności dziecka na obiedzie prosimy powiadamiać intendenta osobiście lub telefonicznie pod numer 32 299 37 14 wew. 22 do godziny 15:00.

 

Opłaty za niewykorzystane posiłki podlegają zwrotowi tylko w przypadku wcześniejszego powiadomienia o nieobecności dziecka na obiedzie. Zwrot dokonywany jest w formie pomniejszenia płatności w kolejnym miesiącu. W przypadku nieobecności ucznia w szkole obiad  można odebrać po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu oraz przynosząc własne opakowanie. W przypadku niedotrzymania terminu przez rodzica/opiekuna od dnia 15 danego miesiąca wstrzymane zostanie wydawanie posiłków. Opłaty za dni, w których dziecko korzystało z  obiadów należy niezwłocznie uregulować. Po 10-tym każdego miesiąca obowiązują ustawowe odsetki za nieterminową wpłatę. W takim wypadku intendent udzieli informacji jaką kwotę odsetek należy doliczyć do opłaty za obiady. Zaprzestanie korzystania z obiadów, a nie  zgłoszenie tego intendentowi będzie wiązało się z koniecznością zapłacenia za  niewykorzystane posiłki.  Wszelkie zmiany dotyczące obiadów prosimy zgłaszać do intendenta osobiście lub w formie  pisemnej. Całkowitą rezygnację z obiadów należy zgłosić w formie pisemnej u intendenta szkoły tydzień przed końcem miesiąca.

 

 

 

Data dodania: 2019-10-17 21:35:44
Data edycji: 2024-11-04 08:13:39
Ilość wyświetleń: 8872

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej