Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Stołówka szkolna


Opłata za obiady we wrześniu 2025 roku wynosi 126,00 zł (21 dni x 6,00 zł).
 
 
Karta zapisu ucznia na obiady  znajduje się poniżej.
 
 
Szanowni Państwo, poniżej podajemy numer rachunku, na który należy dokonywać płatności za obiady: 
 

Szkoła Podstawowa nr 15 w Sosnowcu,
ul. Wojska Polskiego 84
PKO Bank Polski SA
Nr konta: 56 1020 2313 0000 3702 0579 6133

 

W tytule przelewu należy podać:  imię i nazwisko dziecka, klasa, obiady za miesiąc..........,  kwota ……………

                              

                                                         

                      Wpłat należy dokonywać z góry do 10-go dnia każdego miesiąca.

Wysokość wpłaty w danym miesiącu będzie podana na stronie internetowej szkoły. Ewentualne odliczenia będą przekazywane przez intendenta jako wiadomość przez dziennik elektroniczny.

 

Wpłaty za wyżywienie w szkole można dokonywać wyłącznie bezgotówkowo, tj. przelewem na konto obiadowe Szkoły Podstawowej nr 15 w Sosnowcu do dnia 10-go danego miesiąca. Za dzień wpłaty uznawana jest data wpływu środków na konto, więc zalecamy płatność z kilkudniowym wyprzedzeniem.

Zgodnie z zarządzeniem nr 934 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 19 października 2011 roku „rodzic/opiekun ucznia szkoły ma obowiązek zgłosić nieobecność w celu odliczenia opłaty za posiłki w następnym miesiącu. Zgłoszenie powinno nastąpić najpóźniej jeden dzień przed  nieobecnością z wyjątkiem poniedziałku, gdzie nieobecność zgłasza się do godziny 8.00.”

O nieobecności dziecka na obiedzie prosimy powiadamiać intendenta osobiście lub telefonicznie pod numer 32 299 37 14 wew. 22 do godziny 15:00.

 

Opłaty za niewykorzystane posiłki podlegają zwrotowi tylko w przypadku wcześniejszego powiadomienia o nieobecności dziecka na obiedzie. Zwrot dokonywany jest w formie pomniejszenia płatności w kolejnym miesiącu. W przypadku nieobecności ucznia w szkole obiad  można odebrać po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu oraz przynosząc własne opakowanie. W przypadku niedotrzymania terminu przez rodzica/opiekuna od dnia 15 danego miesiąca wstrzymane zostanie wydawanie posiłków. Opłaty za dni, w których dziecko korzystało z  obiadów należy niezwłocznie uregulować. Po 10-tym każdego miesiąca obowiązują ustawowe odsetki za nieterminową wpłatę. W takim wypadku intendent udzieli informacji jaką kwotę odsetek należy doliczyć do opłaty za obiady. Zaprzestanie korzystania z obiadów, a nie  zgłoszenie tego intendentowi będzie wiązało się z koniecznością zapłacenia za  niewykorzystane posiłki.  Wszelkie zmiany dotyczące obiadów prosimy zgłaszać do intendenta osobiście lub w formie  pisemnej. Całkowitą rezygnację z obiadów należy zgłosić w formie pisemnej u intendenta szkoły tydzień przed końcem miesiąca.

 

 

 

Data dodania: 2019-10-17 21:35:44
Data edycji: 2025-09-02 16:46:16
Ilość wyświetleń: 11504
Szkoła Partnersa

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej