Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

PROJEKT FERS 2024

PROJEKT FERS 2024

Projekt "ENTER LESSON in a 21st century school" realizowany przez Szkołę Podstawową nr 15 im. Stefana Żeromskiego w Sosnowcu

 

Numer projektu: 2023-1-PL01-KA122-SCH-000148575

Tytuł: ENTER LESSON in a 21st century school

Wartość dofinansowania: 225 118,82 zł, która obejmuje dofinansowanie w proporcji 82,52% budżet środków  ́europejskich i 17,48% środków budżetu krajowego.  ̇

Czas trwania projektu: 11.12.2023 - 10.12.2024

 

Grupa docelowa i opis działań

Zdecydowaliśmy się na przystąpienie do programu FERS, aby umożliwić 10 uczniom oraz 12 nauczycielom podniesienie kwalifikacji, udoskonalenie warsztatu pracy oraz nabycie kompetencji językowych i cyfrowych. Udział w projekcie ma być szansą podniesienia jakości pracy szkoły oraz nadania jej europejskiego wymiaru. Podczas realizacji projektu nauczyciele i uczniowie poznają kulturę europejskich krajów, a także nowoczesne technologie cyfrowe takie jak: druk 3D, Google VR, innowacyjne techniki obróbki cyfrowej zdjęć i wideo oraz zapoznają się z narzędziami takimi jak gimbal czy greenscreen.

 

Cele projektu

  • podniesienie kompetencji językowych i techniczno-cyfrowych u nauczycieli oraz uczniów,
  • wzmocnienie aktywności uczniów z problemami psychologicznymi po pandemii oraz wypalonych zawodowo nauczycieli w działaniach projektowych na terenie szkoły;
  • aktywizacja kreatywności uczniów i nauczycieli poprzez innowacje wprowadzone w placówce w dziedzinie organizacji nowoczesnych zajęć i warsztatów w szkole;
  • poprawa znajomości języka angielskiego w komunikacji, poznanie narzędzi cyfrowych do tworzenia filmów i zdobycie wiedzy w zakresie ekologii i programowania w ramach Laboratoriów Przyszłości;

Oczekiwane rezultaty

Pragniemy wyjść poza standardy nauczania, a wypracowane osiągnięcia będą miały długofalowe efekty. Dzięki zrealizowanym działaniom, spodziewamy się wzrostu prestiżu szkoły w środowisku lokalnym oraz zaistnienia na arenie międzynarodowej. Udział w projekcie przyniesie szkole wiele korzyści. Zajęcia szkolne będą dla uczniów bardziej atrakcyjne, motywujące do działań, co wpłynie na pewno na wzrost jakości pracy szkoły oraz efekty nauczania. Wierzymy, że uczniowie z zaciekawieniem włączą się w życie szkoły oraz w realizację projektów edukacyjnych.  Nauczyciele uczestniczący w mobilnościach będą dzielić się doświadczeniami z pozostałą częścią kadry pedagogicznej oraz z całą społecznością szkolną. Zmotywujemy rodziców do większego zaangażowania w sukcesy dzieci. Zajęcia realizowane w ramach Laboratoriów Przyszłości zyskają jeszcze większe zainteresowanie. Będziemy organizować warsztaty cyfrowe oraz językowe, podczas których podzielimy się wiedzą zdobytą w innych krajach.

 

#FunduszeUE #FERS #FRSE #FunduszeEuropejskie

 

 

 

Data dodania: 2024-03-08 10:30:51
Data edycji: 2024-10-25 09:54:51
Ilość wyświetleń: 757

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej