Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Reset
Reset

Europejski Dzień Języków - podsumowanie projektu POWER

Europejski Dzień Języków  - podsumowanie projektu POWER

24 września w naszej szkole obchodziliśmy

Europejski Dzień Języków.

 

W tym roku cała społeczność szkolna zaangażowała się w poznanie dwóch fascynujących krajów europejskich- Irlandii i Malty. Kraje te były miejscami, w których nauczyciele naszej szkoły realizowali projekt POWER. Dzięki ich wiedzy powstały wspaniałe prace, a uczniowie naszej szkoły zdobyli wiedzę nt. kultury, tradycji, geografii i historii tych państw. Każda klasa przygotowała informacje na temat jednego z tych krajów. Sposoby prezentacji krajów były najróżniejsze- od tańców, poprzez scenki i wywiady po prezentacje multimedialne i plakaty. Dzięki flagom i plakatom nasze korytarze zmieniły się w tym dniu w prawdziwe krajobrazy maltańskie i irlandzkie. Jednym z elementów obchodów był konkurs na najciekawsze przebranie. Bardzo dziękujemy uczestnikom- wyniki już niedługo. Bardzo dziękujemy również wszystkim, którzy zaangażowali się w obchody tego dnia- byliście świetni!

Thank you very much! Danke schön! Grazzi!  Go raibh maith agat :)

 

Poniżej prezentujemy efekty naszej pracy . Już wkrótce kolejne zdjęcia i filmy.

 

ŁAMAŃCE JĘZYKOWE W SP15

https://www.youtube.com/watch?v=s7W23GkF0WY

 

PROJEKT MALTA:

https://www.canva.com/design/DAEq3NHtYHc/A90hGe5L6tR8fCXvbHSO_g/watch?utm_content=DAEq3NHtYHc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=sharebutton

 

PROJEKT POWER MALTA:

https://www.canva.com/design/DAEqY_5KL0s/62czIe3uP4N_FSXQiTPt_Q/view?utm_content=DAEqY_5KL0s&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishpresent

 

DZIEŃ MALTAŃSKI

https://youtu.be/PY8iV6MkbDg

 

 

Data dodania: 2021-09-24 21:44:19
Data edycji: 2021-09-28 16:00:39
Ilość wyświetleń: 768

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej